söndag 6 juni 2010

Igår kväll!



En rolig kväll...
Jag och Åsa satt hos henne och Martin och åt jordgubbar och glass och lyssnade på musik innan...Och målade naglarna såklart =).
Sedan gick vi till Jonas i Marielund. Där spelade jag och Andreas biljard!



Han gick iväg en stund och då blev jag övertalad att fuska av djävulen själv (han var lång och förklädd i blondt hår lite likt ett helgon) Men ack så fel jag hade.... Jag som ALDRIG fuskar i något, inte ens ett kortspel....Men nu vet jag inte vad som hände...Min Karma vände sig totalt emot mig...det gick åt *******!!! Dum som jag var lyssnade jag på hans råd ett fleral gånger och visst gick det väl åt skogen varje gång...När han gick ut ur rummet satte jag alla mina kulor (kulor, säger man så?) Och så fort han kom in i rummet så satte jag bara den vita och vips så var alla mina uppe på ordet gen. Men universum kände nog min ångest för Andreas satte den svarta när vi båda bara hade en varsin kvar så då vann jag till slut!!!

När alkoholen flödat sedan lunchsnåret för majoriteten så kom filmkameran och de smutsiga meningarna som ofta används när två hippihoppare ska battla...detta var oerhört underhållande....=)



"Passa in passa in, yeah"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar