torsdag 22 juli 2010

Chipsmannen

Här följer en underbar bildserie där min älskade demonstrerar olika sätt som han kan äta chips på. Denna uppkom ur hans frustration att vara tillsammans med en korthitler. "Ta kort på mig här" "nej inte i den vinkeln fattar du väl", "mer uppifrån" Blablabla....Jag höll med om att det var hans tur att få lite tid framför kameran. Jag är mäkta stolt som ni kan förstå!

Äta chips med armen bakom huvudet!



Äta chips och ta på sig själv sensuellt



Äta chips i en buske



Äta chips och gunga



Äta chips på en hand



Han kunde nog ha fortsatt i evighet men han ville väl förmodligen ha lite energi kvar till sjävla konstformen i sig, att njuta!

1 kommentar:

  1. Hej på dig söta du!!

    Upptäckte din blogg såklart, ha ha ha skapligt tokig chipsätare du lever ihop med ;)

    Skönt med semester va? Hörde att det va förändringar på G på jobbet!! Börjar du jobba på måndag igen? Måste svänga förbi dig och se hur ni har det i röran ;) Mindre än 6 månader kvar tills jag kommer tillbaka nu, OM jag nu får komma tillbaka till kära Park ;)

    Saknar dig som fan!!!
    Kram kram kram Emma!

    SvaraRadera