onsdag 28 juli 2010

Omotiverad

Här sitter jag och är nästintill apatisk till Patrik Enboms tips till mig. Colin Hay. Just nu lyssnar jag på låten "I just don´t think i´ll ever get over you"
spotify:track:1v3YxlymAZLhWDKcTMhPA2

Jag har lyckats göra ungefär en sak av 100 som jag förutsatt mig denna vecka.
Avbröt dietplanerna efter nästan två dagar på bara bananer. Idag skulle jag fått äta underbara fiskbullar och lite annat men jag insåg igår att det var en av de dummaste planer jag gjort att börja med det här nu innan sommaren är slut....

Jag vill ju hinna äta sista jordgubbarna och äta mera glass innan den fryser igen i kioskerna.
Samtidigt som jag längtar efter mer av sommaren längtar jag också efter hösten. Vill tända ljus och mysa ner under en filt med ett glas rött och en bra bok. Nu...Varje dag...vill inte jobba och städa och allt man nu måste....

Att börja jobba igen är segt, inget är som vanligt där vi är nu...Vill komma in i vanliga lunken...

Något jag har lyckats med idag är ialla fall att städa sovrummet, min fyndlampa hittade sin plats i fönstret...Blev mysigt. Ska nog krypa ner under de nybytta påslakanen och bara sova snart...



Känns så trist den här veckan,min insipration är helt väck. Målar naglarna och kletar på mascara med känsla som en robot... Ska nog lyxa till det i helgen med skumbad,hemmaspa, vin och tidningar så kanske inspirationen infinner sig igen. Annars kan jag ju lika gärna låta Ceasar börja sminka mig och blogga...Kanske blir roligare...






Eller? Suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar