torsdag 15 juli 2010

Två härliga semesterdagar

I förrgår var jag och Tatti vid Bönnern ett varv och drack lite cider och solade och badade. Vi planerade att gå hem och överraska mamma med att öppna lite av hennes vin och grilla och äta hennes mat...=)



Men molnen blåste snabbt över oss och det började regna och åska



men ähhh, vi tände grillen ändå och vi klarade oss faktiskt undan det värsta.... Sedan fick jag den klockrena tanken att ta tillfället i akt och tvätta bilrutorna från allt trädgklegg från Norra promenadens underbara träd. Man ser knappt ut genom rutorna efter en dag......Det blev fint....



Jag kände mig lite inspirerad av alla filmer jag sett om hur brudar tvättar bilar...Visst e jag minst lika frän som dom?



Nöjd över min insats...




Dagen efter sken solen igen och jag låg vid Bönnern och latade mig igen innan jag åkte hem till Andreas och gick ut och tog en drink och sänkte honom i biljard...Yeahh.





Dålig förlorare?

1 kommentar:

  1. det är inte okej att ljuga Anna. det blev 2-1 i biljarden och då gjorde Andreas sig på en utav gångerna han förlorade har jag hört./Anonym

    SvaraRadera