torsdag 16 september 2010

"Åh titta där, en liten kräfta"



Här sitter jag och fnittrar åt Ika i rutan.

"Åh titta där, en liten kräfta"

Så underbart! Vilket drömjobb, jag tyckte det var både knasigt, roligt och läskigt när jag var liten minns jag. Jag har ungefär samma inställning nu!

Tatti har varit här och berättat om sitt nya jobb, det var mycket underhållande. Jag har aldrig hört henne prata så fort, mycket- ja men inte så fort!

Här är ett par underbara vantar världens bästa mormor skickat till mig! De är favoriterna redan! Så bra att kunna röra fingrarna och hjälpa snoriga småttisar med näsan och att sätta på deras vantar igen efter att de bråkat och kastat av sig dom, men sedan kommer de på att det faktiskt visst var kallt som man sa från början....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar