måndag 20 september 2010

Blääääää

Världens roligaste fest, mestadels....Finns massa kul att skriva om det hela egentligen...



Ibland blir det bara så fel. Men det är ju märkligt att inte alla tar för givet att man aldrig skulle säga eller göra något av elakhet mot sina vänner.

Och jävla idiotval på det alltså!!!

I fredags natt slog jag iallafall mitt personliga badrekord. 18e september är senaste badet för mig.

Och för en gångs skull fick jag vara i det vinnande laget. Vi var helt enkelt bäst. "I tvåan ala the backdoor". Kolla bara kroppskontrollen...



Imorgon ska jag öppna åt stackars Angelica som är sjuk. Men det känns som stackars mig också. Jag skulle behöva lite ledigt.

Bara att bita ihop. Glaset är ju ändå halvfullt!

1 kommentar:

  1. Tack Anna för öppnandet, imorgon kommer jag :-)

    SvaraRadera