torsdag 28 oktober 2010

Paniiik

Svullen och ont i halsen, Ont i bena...Har haft lite feber under dagen.

Har sjuuukt mycket att tänka på kring Färjanfesten på jobbet imorgon.
Rädd för att vi kommer gå på grund med en stor smäll. Och tänk om febern stiger och jag inte kan åka, jag har ju all alkohol. Måste måste måste bli frisk.

Bytte däcken i Finspång idag och åkte ifrån sommardäcken. Fick vända och trafiken var inte lätt att komma ut i igen. Varför händer allt sånt när man redan är stressad?

Sitter hos mamma nu efteråt som lagar god mat åt en stressad själ. Synd om henne att hon med blir stressad bara för att jag har bråttom hem.

Mitt huvud värker och jag borde verkligen fokusera men det går inte.

Och på lördag har ju Elin Halloweenfest som jag verkligen vill gå på. Snyyyft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar