torsdag 18 november 2010

Äntligen snaaart fredag

Upptagen vecka!

13 timmars pass igår och bio med Magda efter det. Cornelis...Förstår kritiken den fått, dialogen var ju inte megastark och sjävla skådespelet var väl sååådäääär överlag......
Men ändå uppiggande och sorgligt sevärt på samma gång.

Idag provade jag barn qi-gongen med 12 barn för första gången. Delat på två omgångar.

Vi började med att hitta och titta på en röd fjäder och funderade om hur fågeln som tappat den kunde ha sett ut...

Sedan spelade jag skogsljud med fågelsång ur mobilen och "lekte" övningarna med barnen. Vilken inlevelse, koncentration och lugn och ro. HÄRLIGT! så avslutade vi med massage, den ena gruppen satte sig på eget bevåg i en rad och masserade varandra.

Nu ska jag plocka in lite tvätt och göra helg här hemma så att jag kan slappna av imorgon när jag får komma hem innan kvällningen för en gångs skull.

Börjar bli lite tröttsamt att jobba över i stort sett varje torsdag!

Har lite beslutsångest. En av dessa ska bli min, men vilken. Tror att den mörkgrå är mest jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar