torsdag 11 november 2010

Efterfest

Just nu sitter jag med ett glas rött och varvar ner efter dagens Halloweenfest på jobbet...

Ca 50 barn i utstyrslar med tillhörande svärd och djävulsgafflar..

Att säga att "det har gått i ett" är en rosa och fluffig underdrift....

Jag orkade inte styra upp en hel outfit så det blev en lösnäsa...Vilket resulterade i aliaset "Ljugapan". Jag förklarade för barnen att den vuxit ut för att jag ljugit så mycket och så la jag till att det var länge sen och att jag slutat att ljuga nu. Då plötsligt började det knaka i näsan och jag skrek "ajajaj". Och så fortsatte det...=)




Nu har jag har en atlet i vardagsrummet som slår världsrekord hela tiden... Kastar spjut och hoppar häck som vilken het idrottsman som helst...Brukar dom va heta? Näää, min är det i alla fall...På nya spelet Kinect...=)

Nu ska jag fortsätta efterfesten i badkaret, har något svullna fötter och en smärtande rygg...

Jag orkade i alla fall ta tag i naglarna igår.

Men nu glider det väl av i badkaret.... Tillsammans med all slitenhet hoppas jag.

1 kommentar: