söndag 28 november 2010

Flytt, Julbord och första advent

Det har gått i ett.... Men roligt var det! I lördags flyttade jag Tatti till Norrköping. Nöjd över det. Nästan grannar ju. Självklart hade hennes bror sönder det första som bars ut ur lägenheten...Moahaha Sen var det bara hem och duscha och iväg till Kolmården där det vankades delfnshow och tigrar och julbord. Höll på att frysa rumpan av mig i klänning och strumpbyxor. Men fin var jag i min juletant-klänning...=)



Idag har Andreas familj varit här på adventsfika... Min saffranskaka var mums mums mums....



Sedan bar det av till Cissi på lite god mat, vin och fniss... Vägen dit var ingen lek, dumsnål som jag är åker jag inte spånka i första taget...Eller det kanske bara är Finspångstakterna som sitter i. Så jävla långt är det inte, man går bara helt enkelt.... Efter hemmamys blev det Skandiateatern och Oskar Linnros...Väldans bra och trevligt...Röst fin som snus...Det är kul hur man "upptäcker" en låt med en artist när det är live som man liksom inte fastnat för innan. Eller reflekterat över snarare. Ikväll var det "Genom eld" som plötsligt fick mening.

Jag har goda öron har jag hört...=)

Detta är nästintill vad som väntar mig imorgon bitti... Dock "bara" på baksidan...Suck...

1 kommentar:

  1. HAHAHA! jag älskar örat o bilen!! LOL! sov gott raring! tack för i dag, slut för i dag!

    SvaraRadera