söndag 7 november 2010

Luuurad

Mitt peppade humör höll i sig igår och det blev en mycket trevlig kväll hos Elin och Erik.











Roligast var när Andreas tyckte att spriten tog slut lite för fort....Fast det var helt logiskt eftersom han bjudit bort lite med. Men när han gick ut ur rummet hällde jag ur nästan allt ur flaskan i ett glas och gömde. Nästa gång han såg flaskan frös han till och funderade en stund, vinkade mig till sig och sa "Det är någon som går och går och tattar, jag vet att det var mer i nyss" Jag idiotförklarade honom själkvklart och sa att han själv druckit upp det. Han blev så putt att han gick ut och rökte och svor ett varv. Då passade jag på att hällsa tillbaka spriten i flaskan och minen när han kom in i köket igen var såååå kul. Sen tog han mig åt sidan och berättade det konstiga. Jag fortsatte att inte tro honom, då sa han "men sluta nu" och då sa jag "vad ska jag sluta med, att hälla bort din sprit i ett glas och sen hälla tillbaka den?" Han vägrade lyssna och bara fortsatte "nää, men lyssna nu då" Hahha, det var riktigt kul när han fattade vad jag sa.




Nu har jag ätit bacon, ägg, yoghurt och granatäpple och druckit kaffe, nu blir det att belåtet krypa ner i soffan med lättlurade killen och se på Robinson.

För övrigt är jag glad då jag hittat Pauline och Daniel Adams-Ray att lyssna på tack vare Magda och Elin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar