tisdag 23 november 2010

Svammel



Roligaste kortet från helgen som Elin tagit...

Nu vet jag hur jag ser ut när alkoholen är slut... Nääärå.

Idag har jag faktiskt röjt lite här. Fast inte hittat ut i förrådet som Gud glömde än.... Vilket jag MÅSTE snart, har inga bra vinterskor eller kläder till jobbet..Nästan så jag går och köper nya för att slippa ta tag i alla förbannade tomflaskor och konserver och annan skit som står framför kläderna....

Kanske inte förresten, då jag vid eftertanke förut kom på att julklapparna för min del kommer bestå av kanske halvt använda läppstift, hemgjorda tvålar, och kanske gamla smycken jag inte använder längre.... (Som vanligt då kanske någon tänker nu =)Hmm, jag har ju min låda med skitpresenter jag fått av andra som jag inte vill ha, de kanske kan få tillbaka sina? Moahaha, gamla fula ljuslyktor, små snoppsaker och badconfetti typ...Perfekt!

Jävla vinterdäck och annat skit som drar iväg...
Får nog motvilligt ta tag i skiten där ute på fredag, och frysa om rumpan tills dess...Kanske fryser bort lite av underhudsfettet, perfekt...har ju blivit lite ont om träning nu när jag känner mig krasslig.

Och så det logiska....Köpa pizza för att man inte har pengar att åka och handla...Hmmm...

En varm gammal mössa har jag i alla fall köpt hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar