torsdag 2 december 2010

Aj och ahhh

Idag fick jag massage av Sofia på jobbet. Oj vad ont och skönt. Ryggen är helpaj just nu..Men det brukar bli så just i stressiga perioder. Värst är att resa sig ur bilen. Ramlar nästan framlänges när det hugger till. Gamla tanten...

Efteråt raglade jag ut i en stojig barnaskara med ringande telefoner runt mig och kände det som att jag druckit typ två flaskor vin. Helt sjukt snurrig.

Idag har mitt efterlängtade paket från eleven kommit, med torrshampo, en ombloggad mascara och en deodorant som lukta peck. Ett par finfina lösfransar köpte jag med. Vill prova snart.



Roligt är det att få små prover på köpet, då blir jag glad som på julafton



Jag har varit väldans sugen på den här rätten i nästan en vecka så ikväll slog jag till, och ett glas rött blev det med. Kanske en konstig kombo men det satt där det skulle.



Nu ska jag hoppa i ett bad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar