fredag 21 januari 2011

Taggad

Lyssnar på musik som väcker minnen. Sommar, Peace and love....=)

Ser så fram emot det i år igen! Har redan gjort en spellista på spotify och ska lyssna in mig på nya arister i takt med att de släpps.

Det och att skriva en liten bit på min text som någon dag kanske kan bli en färdig "bestseller". Har massa saker som hänt som jag måste skriva in. Men när jag väl sätter mig ner kommer väl inga av sakerna att poppa up i minnet, anteckningar? Nääähää.

Idag har jag varit med Magda och köpt en bil. =)

Imorse satte jag på mig ett diadem med en svart rosett. Övervägde om det var ett dumt val när man ska köpa bil. Men äh, sedan när jag träffade Magda hade hon en fin rosett i pannan på sin scarf som hon hade i håret. Haha, så vi trippade in med våra rosetter, försökte pruta men fick snällt ge med oss för dumma farbrorn som nog skrattade inombords åt rosettkunderna som knappt var torra bakom öronen...Kul att få känna så någon gång ibland nu för tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar