lördag 5 februari 2011

Inspirerad

Igår kväll var jag så slut, ont i kroppen och tunga ögon. Somnade typ 19.50 i soffan, vaknade 20.10 och gav upp. Masade mig in till sängen och sov som en stock tills 7.30 imorse. Vaknade till min förvåning full av energi och inspiration!

Gick upp och spånade lite mer på några kreativa tankar som slog mig förra helgen när jag och raringen hade en kulturell dag!

Problemet med mig är att jag tycker så mycket skulle vara kul, jag har FÖR mycket tankar och projekt som bara blir ett virrvarr i huvudet och sen blir jag matt och gör ingenting!

Måste göra en prioriteringslista av något slag....

Men först ska jag nog ge mig ut med lilla repan och se om någon loppis är öppen.
För jag har haft ett sjukt loppissug ett bra tag nu.

Vem vet, kanske får med mig ett nytt projekt hem...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar