lördag 19 februari 2011

Mums och dregel...

Tjockisens dag i mat!



Får man inte dricka gott får man fira helgen med det näst bästa.

Favoritfrukosten med havregynsgröt och hallon...Kokt ägg, apelsin och rallarhalvor...




Pannkisar, blåbär och socker till lunch...




Choklad och kaffe till eftermiddagen...



En kärringvila och sen var det dags att baka försenade Alla hjärtans dag cupcakes till baby med passion och kolasmak...




Till sist en underbar lasagne med chili!



Vad ska man smälla ihop imorgon tro...



?????????????????????????????

3 kommentarer:

  1. Vad fin du är! Jag förväntar mig en jävla massa muffins och kakor för att fira min hemkomst sen... :D

    SvaraRadera
  2. Tack, det är klart jag ska baka cupcakes till dig lilla smulan!

    SvaraRadera
  3. Jag har ju en vana att göra bort mig rejält, men grattis om det är mer än goda cupckes i magen....;)

    SvaraRadera