lördag 5 mars 2011

En kväll och en morgon

Jag kämpade mig ner till Meze igår, åt god mat med mina nuvarande kollegor och sådana som jag saknar. Vad härligt det är att känna att man inte bara är kollegor, utan att man faktiskt har fina vänner i så många av dom!

Mina bihålor värker men det jag tog en liten snabb dans med tjejen med betydligt plattare mage än mig, vi var ganska svårflirtade i gänget tycker jag. Men men...




Någon som gillar min inte så platta mage är lilla Fritz, bra att mysa på. Jag älskar helgerna då vi alltid spenderar en lååång stund framför datorn ihop samtidigt som jag äter en god frukost.








Idag blev det inte helt perfekt då jag tuggade på något konstigt och fick ut något som påminner om en tvestjärt ur munnen. Fy fan! Nya havregryn ihällda i en glasburk. Så jävla äcklad. Fy. Hoppas det går över snart! Får mysa med Fritz en stund till som tröst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar