onsdag 30 mars 2011

Fefferoni

Tankar från en halvt medvetslös havande förskollärare...

Varför måste man vara så tydlig mot karlar? Håriga karlar extra mycket tycker jag.
Jag bad om liiite extra fefferoni till kebaben...

Fick betala fint för det lilla kalaset, väl hemma var det inte ett så litet kalas.
hela 10 stycken fick jag. Jag hade kanske tänkt mig två extra...Stirrade på allt detta "liiite extra" länge... Tyckte han att jag såg ut som nån fefferonijunkie?

Jag har bötjat be om såsen i en burk, så att man slipper få så mycket sås så man skulle kunna använda som hudlotion i ett år...

Nu undrar jag om det inte är dags att börja tala om att det vore smartare att först lägga i lite sallad, sen lite kött, sen lite sallad....Så att man slapp äta bara kött (Uähh) och sen på slutet hitta all sallad som man saknat innan, men då är det ju så dags, jag vill väl för fan inte äta bara sallad utan kött!!!!

Nä, nästa gång jag ringer ska jag nog prova "Hej, en kebab med bröd, jag kommer in och slänger ihop den själv tack"

Som slutkläm tänker jag tillägga att all denna fefferoni nu är ett minne blott.
God var den också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar