söndag 22 maj 2011

Gnäll

Jag överlevde arbetsveckan och trippen till Ullared!!!

Men idag är jag ganska sliten!

Det känns så sjuuukt långt kvar tills semestern och dagen då liten ska komma!

Det gör ont precis överallt, och ändå har jag det ganska lindrigt.

Det är vidrigt att vara med barn. Jag tycker det!!! Folk blir ju som tokiga när man säger så. Det skiter jag i, det är såååå jävla tråkigt! Men självklart värt det hela när man kommit i mål.

Våran lilla skrutt kommer vara värd varenda sekund av väntan, oro och smärta men fy så överjävlig vägen dit är!!!

Tröstar och plågar mig själv på samma gång med att planera, handla, tvätta och boa. Man längtar ju ännu mer då...Här är lite av det vi köpte igår. Allt från nässug, resesäng till kläder och godsedjur.

Pappa Andreas var kanske rarast i världen när han stog och höll i ett par yttepytte små röda leggings och såg helt frågande ut. "Leggings, behöver vi leggings"? Blev alldeles varm i hela kroppen....=)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar