onsdag 4 maj 2011

Lycklig



Kvällen innan stod jag och Andreas under ett stort träd i centrala Linköping efter en sjuk utekväll med dans till gatumusikanter och annat skoj...

Vi höll om varandra hårt och nära nära.

Orden var sagda med blickar så många gånger innan men det här var första gången vi visste att de snart skulle sägas högt.

Andreas sa "Jo jag har tänkt på en sak"

"Jag älskar dig" sa jag, det var omöjligt att hålla sig längre....

Bilden är tagen morgonen efter, en kall men solig höstdag! Alla färger kändes klara och starka. Jag var lyckligare än någonsin. Andreas tog kortet i farten när jag sneglade över axeln på min framitd...

I slutet av augusti är det fem år sedan...Och ungefär då kommer förhoppningsvis våran lilla skrutt till världen och ger oss en ny "lyckligast i världen dag"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar