lördag 4 juni 2011

Solig och härlig dag

Igår vaknade jag tidigt när Andreas skulle upp och jobba. Solen sken och jag fick lite halvångest av att somna om igen i den här varma lägenheten. Så jag hoppade upp, gick till statoil och köpte färskt bröd och brassade hem till mamma.

8.00 var jag där och väckte henne och Sixten.
Så åt vi frukost på altanen och sedan var det full fräs.

Vi köpte färg och blommor på Viberga och sen planterade mamma i sina däck och fick hjälp av den goda grannen att sätta upp dom =)



Visst blev det fint.







Jag målade vaggan.



Sixten klättrade bokstavligen på väggarna och dörrarna, han ville ju vara med. Men så kom lilla Rambo på besök och han blev alldeles till sig av mys. Sen fick han komma ut en stund på gräset och flåsade som en hund efter bara en liten stund.









Vi åt smarrigt och hade en riktigt härlig dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar