tisdag 13 december 2011

Ring byggfällan

Igår var det lite mysigt här hämma. Gjorde egen pepparkaksdeg för första gången och det första pepparkakshuset, utan mallar bör tilläggas. Lite på en höft sådär...en sne och stel höft...=)

Det vart kanske inte det vackraste huset...haha, ring byggfällan...Det där taket är ett riktigt fuskbygge.




Jag är inte så bra på det här med lagom stora bullar. Det skulle bli 50 enligt receptet men det blev 15....


Lite mer av skörden...


Andreas körde all in med mycket pynt.



Och jag försökte hålla tillbaka lite, eftersom jag brukar ha en tendens att dra på liiite för mycket...


Saknade det årliga omogna...Så jag var tvungen att köra på lite rumpor och tuttar som jag såg på Agges fb.



1 kommentar:

  1. snygga rumpor och tuttar måste jag säga =) hihihi
    Har den ena tuttring??

    SvaraRadera