tisdag 29 juni 2010

SEMESTEEER!!!





Nu har jag haft semester i tre timmar och har hunnit ta sommarens första dopp med kära Sofie. Och som hon sa "Fan, det är ju knappt så det svalkar" Underbart var det!!!Och nu ett glas rosé! Ahhh, nu ska det packas det sista och dammsugas lite... Jag säger "nu har jag dammsugat" men det är ganska fel va? "Nu har jag dammsugit" borde det vara väl...fast det är ju skitsamma, för jag har inte gjort det än. Snälla Elin som kommer och tar hand om djuren får kanske stå ut...=)

Här är min nya T-shirt som Andreas och jag gjorde igår. Ganska nöjd...Ska användas på Peace & Love!



Här är lite bilder från förra året...Soligt, hett och suddigt =) Som vädeleksrapporten verkar så blir det lika i år. Fast jag kommer sakna Tattilainen lite...









men har ju Mazurka i år istället....=)



Och Andreas...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar