lördag 26 juni 2010

Midsommardrömmen

Kärleken...



Mera kärlek...









Midsommarnaglar...var fina i typ två timmar...sedan hade stenarna ramlat av, men det är som med sommaren...(är kort)



Oj vad jag är avslappnad! Känns som jag haft semester redan, efter bara ett dygn i stugan med ett härligt gäng! Vi har sovit i mammas bil, funkade helt klart...lite mysigt faktiskt=) Bättre än tält...Och gått på riktigt utedass, Jag blir lite lycklig av det...



Men Andreas...not so much...



Vi började med fika, mmm, det heter kladdkaka av en anledning=)



Sedan slappade vi i solen, spelade kubb och lite boll, vi styrde upp lite lekar som ägg på sked i munnen och krattstafett och doppa skruv i flaska...=)







Vi grillade och åt sill och potatis och pratade och skrattade.

Mycket pyssligt kan jag, men att fixa en midsommarkrans kan vi inte kalla min grej...=( Farfar måste ha skämts uppe i det blå. Lovar att jobba på det tills nästa år...





Jag körde en fuskvariant till slut...





Liten promenad....







Studs studs...=) Alltid lika kul!



Detta var en riktigt perfekt midommar, inga krav alls...det var bara att njuta...Det är väl det livet går ut på?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar