torsdag 24 juni 2010

Fuskstartar midsommar!

Igår blev det nåt kärringtugg på jobbet om vilka klänningar vi skulle ha på oss när vi dansade runt våran dvärgstång på jobbet. Så jag tog tillfället i akt och hoppade i en av mina nya härligheter....=)




Vi dansade och sjöng, gjorde raketen och åt glass och jordgubbar....=) Livet och jobbet är fint ibland...

Sitter här och tar klunk efter klunk av ölen och tänker att jag bord börja packa. Vi ska ju åka skapligt imorgon....Till Elins stuga...utanför Linköping....mmm kommer inte ihåg hur jag hittar dit men der tar vi imorrn....

Förra året (09) på midsommar satt jag i en badtunna med håriga män...det var kallt och regnigt....





08 var vi på samma ägor men då fanns det ingen badunna...och det finns inga kort...men det är lika bra det....=)

Midsommar 07 var vi i Johans stuga utanför Norrköping med klassiska hopp i säck lekar och snaps....Små barnrumpor, då hade vi varit ihop i ett år typ...och nu är det snart fyra....galet...=) MEN UNDERBART!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar