måndag 21 juni 2010

SKOTOK!



Ojdå. Öh. Behövde ballerinaskor. Men hittade så mycket mer. Detta är månadens sammanlagda skoinköp. Hmmm... Jag är såå kär i de guldiga skorna. Jag ska strutta runt i sann Carrie-anda när jag hittat den perfekta klänningen att matcha med!
Men faktiskt, alla dessa skor under 900 kr. Har jag inte varit duktig? Moahahaha...

När jag ändå höll på o fotade passade jag på att knäppa lite på min skohylla. Här är de flesta paren....fast jag har ett par till i en låda..Tänk om jag hade en walk in closet a la hollywoofruarna som jag ska titta på ikväll....Ojoj, detta är en piss i havet i jämförelse...



Men för tillfället är jag nöjd, nu behöver jag inga fler...Fast det är klart...ett par vita/creme färgade Converse kan man ju drömma om i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar