lördag 21 augusti 2010

Fyrverkerier

Är ett konstigt ord...

Den här veckan är snart slut, det är skönt.
Jag fick ingen parkeringsplats för alla bilar som parkerat för augustifesten. Störande att stå felparkerad, inte bra för en orolig själ som jag. Kämpar för att hålla mig vaken så att jag kan gå ut om ett varv och flytta den, lite folk borde ju ha gett upp snart....

Veckans naglar har gått i fyrverkeritema och även linnet för kvällen....Hmm, lite larvigt, framförallt eftersom jag känner mig som en trött lågenergilampa...




Hade tänkt att hänga med ut ikväll men njaeee...

Tidigare ikväll var jag hos Elin och Linnea och grillade. Det var mysigt, mycket närkontakt....med getingar. Vi har skrattat massor, som vanligt....Bästisons...=)



Nu ska jag äta något och kankse prova mina nya Nfu. oh lack som är så fiiina som jag äntligen fått hem...De är riktiga fyrverkerier...=) Gör mig lika lycklig som det i torsdags ialla fall! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar