tisdag 19 oktober 2010

Lullar runt



Idag lullar jag runt i mjukiskläder och sorterar tvätt, slösurfar, leker med katterna, småplockar och så alltihop igen...Hade dåligt samvete som åkte från jobbet...Men nu e jag avslappnad...Mamma har varit här en sväng, nu ska jag snart slänga ihop nåt att äta och kanske ta ett glas rött och ett bad lite senare...

Andreas jobbar eftermiddag/kväll och jag saknar honom massor jämt då samtidigt som det är skönt att bara just få lulla runt för sig själv!

Idag åkte Mia och mannen tillbaka till Malta igen. Det var härligt att vi hann ses lite och snart kommer de hemåt igen...Ser jag fram emot..



Igår och idag har jag haft en slarvig hårupsättning och fått fler komplimanger än på ett år tror jag...Får nog börja slarva upp det lite oftare =)



Tänk att en liten komplimang kan göra en så glad. Jag ger gärna främlingar komplimanger, jag kanske inte kastar mig över nån på gatan helt plötsligt men om exempelvis kassörskan på konsum har något på sig eller i sitt utseende som jag tycker är fint så säger jag det. Det skadar oftast inte =)

1 kommentar:

  1. Jag är likadan! =) Jag ger gärna komplimanger också, för man blir ju så glad när man får en själv! Senast var det idag när en kassörska hade en fin klänning som jag gärna hade haft i min ägo.

    SvaraRadera