fredag 18 mars 2011

Lycklig

Idag är det första dagen jag inte behövt ta en värktablett på två veckor. Sååå skönt, börjar känna mig som mig själv igen. Fast liiite mera psykfall än vanligt..klättrar liiite på väggarna...



Liten mår bra...=)

Det var så härligt att SE rörelserna på skärmen samtidigt som jag KÄNDE dom. Innan har jag inte velat tro att det är något annat än min knasiga mage som bubblat.

Men nu vet jag att det är våran lilla buffel. Anknäbben var borta..=)





Nu låter jag mig själv längta och vara glad på riktigt.

Har pysslat ihop en spellista på spotify med musik som passar til oss.
Klasssiska visfavoriter, sånger som påminner om mamma, pappa, farfar och så vidare...
Det rymms även en hel del nya och gamla sånger som egentligen inte lämpar sig för barn eller deras öron. Men som ändå är så vackra och melankoliska så att de måste sjungas högt.

Pappas och min favorit, pappa spelade orgel och jag sjöng...=)



Farfar och jag sjöng så mycket men "Vart ska du gå min lilla flicka?" är en favorit...

Mamma och jag sjöng Amazing grace..

Ett favoritminne som ska finnas på kasettband är när pappa spelar orgel och jag och farfar sjunger "Somewhere over the rainbow"...Jag med min flickiga ljusa röst och farfar med sin lena men samtidigt starka röst.

Avslutar med denna fina fina...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar