onsdag 15 juni 2011

Tillbakablick

Ett rum fullt av främlingar. En vuxen med en varsin liten yr tillhörande plutt.
Min första riktiga dag på jobbet!

Inskolning av en grupp ettåringar och mammor och pappor. En helt ny värld för vissa av dom och sannerligen för mig!

Det var ungefär fem år sedan och jag är så glad att jag fått följa större delen av pluttarna under deras utveckling till självständiga individer! Vi har haft så roligt och jag har lärt mig så mycket om världen tack vare dem!

Nu går vi alla vidare mot nya äventyr! Förskoleklassen väntar och mitt nya liv med en egen liten plutt!

Sen ska jag bli en modig främling som ska våga släppa min lilla till andra!
"Gulp"

Här är ett tecken på uppskattning från en familj som jag fick idag!
Det värmer hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar